Paniiiiiiiiiik X2

tisdag, november 18, 2008 Posted In , 1 Comment »
Min mobil har varit borta idag, heeeeela lååååånga dagen!!!! Jag är van att det ringer, plingar i inkorgen, ringer och plingar i inkorgen..........men idag var det bara tyst. Konstig känsla, jag kände mig ensam och övergiven då ingen hörde av sig, varken via samtal eller sms. När jag på eftermiddagen gick in på facebook blev jag överlycklig, alla, och jag menar verkligen alla mina vänner hade skrivit och frågat varför det inte gick att få tag i mig. Åh vilken underbar känsla, jag är inte bortglömd! En annan bra sak var också att jag sedan hittade funken. Den hade ramlat ner mellan framsätena i bilen, ha, ha, ha! Slutet gott allting gott.


1 kommentarer:

Sanna sa...

Jag får verkligen panik när jag inte hittar min mobil. Jag blir jätterädd!! xD