Må Bra Dag

tisdag, november 18, 2008 Posted In , 2 Comments »
Efter att ha jobbat i helgen är jag nu ledig i två dagar. Det är alltid saker som ska fixas dessa lediga dagar, men jag brukar vara duktig på att planera in "egen tid" också. Idag har jag haft en riktig pyssla-om-mig-själv-dag! Varit på Näckenbadet i Saltis, där jag simmade 1000 m, badade bastu länge, la ansiktsmask, smörjde in mig med lyxig hudlotion och hade manikyr.
På vägen hem åt jag en god lunch i Forum Nacka. Nu ska jag krypa upp i soffan med en home made Latte och titta på en film som jag fått låna av C på jobbet (go'a omtänksamma lilla C). The Holiday med bla Cameron Diaz och Kate Winslet är en romantisk komedi, en riktig tjejfilm.
Mmmmm vad jag mår bra efter denna dag!

2 kommentarer:

Sanna sa...

:Njuter med dig*

Nathalie sa...

Låter härligt xD