Objuden gäst

lördag, december 13, 2008 Posted In , 3 Comments »
Idag gick jag in i tvättstugan för att slänga in tvätt i maskinen. DÅ ser jag nå´t svart som pilar snabbt över golvet. Det svarta försöker gömma sig i ett hörn, men lyckas inte göra sig osynlig. Till min förskräckelse ser jag att det är en spindel. Jag hatar spindlar, spelar ingen roll om de är stora eller små, har ludna långa ben eller korta ben. De är helt enkelt läbbiga! Gustavserien ovan är många år gammal. Jag hittade den i DN en gång för många år sedan och den speglar precis min syn på dessa otäcka väsen, spindlarna. Vad den lilla svarta "saken" i tvättstugan råkade ut för vill jag inte gå närmare in på........................men om det regnar i morgon vet ni varför :-).

Klicka på bilden för att förstora den om du inte kan läsa texten i serien.

3 kommentarer:

Sanna sa...

HaHa!! xD

Linnea sa...

usch, jag gillar inte heller spindlar!

Nathalie sa...

Haha!