Love is in the air

torsdag, november 20, 2008 Posted In , , 2 Comments »
I morgon är det fredag och Idol med kärlekstema. Normalt sett brukar jag sitta framför TV:n och följa tävlingen, men imorgon ska jag se Idolerna framträda live i studion nere i Frihamnen. Min kontakt på TV har ordnat insläpp åt oss och fixat så vi kommer få vara tillsammans med Idoler, jury och TV teamet back stage. F och J är i gasen redan! Jag och N tycker också det ska bli kul, trots 40+ ;-).
Jag lovar att jag ska fixa autografer åt er från Kevin (U know who U are). Kameran får följa med så om det blir några bra bilder kanske jag lägger upp dem på bloggen. Nu ska jag krypa ner mellan lakanen och invänta John Blund, vilket inte kommer ta så lång stund då ögonlocken hela tiden bara faller ihop. Good night.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Gud vad roligt ni kommer ha det!! =D

Nathalie sa...

Ha det så kul!