Hörselskydden av

lördag, november 29, 2008 Posted In , , 1 Comment »
Nu är sagan Johan Palm över, jag i alla fall Idol-sagan. Jag är inte ledsen alls tycker det är ofattbart att han tagit sig så långt i programmet. Det är ju hans tusentals tokstollar till fans som tokröstar så det är kanske inte så konstigt. Läskig reaktion av tjejen i går....................kanske skulle hon behöva lite hjälp med att kontrollera sig, hm! Jag blev i alla fall illa berörd. Visst kan man gilla en artist mycket, men hallå!!!! Nu kan vi alltså lägga hörselskydden på hyllan och njuta av skönsång nästa fredag (om Robin fortsätter som igår).
Bilden tog jag på genrepet förra fredagen. Man kan nästan höra oljudet genom bilden tycker jag ;-)-

1 kommentarer:

Nathalie sa...

Ja, det var bara att Johan åkte, men det är iallafall klart vem som vinner.
Kevin!