Kuddkrig

måndag, oktober 20, 2008 Posted In 0 Comments »
Jag tycker om kuddar. De är användbara till mycket. Att skapa hemtrevlig stämning med, att ha som stöd bakom ryggen, att vila huvudet på, att lägga upp fötterna på eller att hålla framför ögonen om det är läskigt på TV. Alla i min familj håller inte med mig (läs maken). Ständigt suckas det åt alla kuddar jag har i sofforna. Det påstås att det blir trångt, kan inte förstå vad ha menar. I sofforna ligger det ju bara 13 kuddar ;-). Övriga rum i huset dignar också av kuddar (kollaget visar bara ett smakprov), kuddar som kastas ner på golvet, men som jag sedan plockar upp och puffar till igen. Det pågår en maktkamp i residens Höglund, men jag ger mig inte! Är på jakt efter ett nytt fynd, en lila till TV soffan på övervåningen. Kanske 2 st, men säg inget till C.

0 kommentarer: