Kärlek kan utryckas på olika sätt

tisdag, oktober 21, 2008 Posted In 3 Comments »
I går fotade min dotter Fanny den här fina bilden. När jag såg den fick jag en busig blick och ett riktigt stort leende på läpparna. Fanny undrade förstås, varför då? Jag såg framför mig hur vi tjejer pillade ur innehållet i nyponen och sedan sprang till killarna (förstås den man var kär i) och stoppade ner det innanför deras kragar. Om ni inte visste det så är nyponkärnorna inbäddade i ludd som har effekten likt ett klipulver. Ni 40+are ler nog igenkännande när ni läser detta. Vad är det man säger...........kärlek börjar alltid med bråk. Kli, kli på er.

3 kommentarer:

Sanna sa...

HaHa!!! Det berättade du för oss Marie när vi tänkte göra det på killarna på klassresan!! Men vi avstod.

Marie sa...

Det kliar så in i bomben så det var nog bra att ni inte gjorde det, ha, ha.

Fanny Höglund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.